Campus Plaza, gebouwnummer E

Campus Plaza is een multifunctioneel gebouw met daarin onder meer studentenwoningen Een deel daarvan is gemaakt als short stay units. De studio’s zijn gemeubileerd en voorzien van diverse gemakken. Binnen de campus is alles op loopafstand, en ook het centrum van Wageningen is niet ver weg.

Adres Bronland 4
6708 PB Wageningen
Tel. 088-2353896

Op de begane grond van het gebouw is kleinschalige detailhandel en horeca: AH2go, Subway, Karadag Bakeries & Grill, Jimmy’s Pasta& Pizza en Doppio espresso bar. Het binnenterrein is ingericht als gemeenschappelijk gebied voor de bewoners en heeft een groen en glooiend karakter. Ook is er een kinderopvang gevestigd, evenals een buitenschoolse opvang,  ‘Prins Vleermuis’.

Alle gebouwen op Wageningen Campus hebben een uniek gebouwnummer of letter. Direct bij de hoofdinvalswegen van Wageningen verwijzen borden naar de diverse locaties van de genummerde gebouwen. In de buurt van de locatie is een zoekroute naar de afzonderlijke gebouwen aangegeven. Het gebouwnummer van Campus Plaza is E.