De Valk, gebouwnummer 304

De Valk ligt op het universiteitscomplex De Dreijen. Het gebouw is oorspronkelijk in 1926 gebouwd en is daarna twee keer uitgebreid. In totaal heeft het gebouw 3.820 m² aan kantoor- en laboratoriumruimte. In dit gebouw zijn leerstoelgroepen Agrotechnologie en Voedingswetenschappen gehuisvest.

Adres Dreijenlaan 2
Gebouw 304
6703 HA Wageningen
Openingstijden Maandag t/m vrijdag
8:30 - 17:00 uur
Toegang Tijdens kantoortijden is het gebouw vrij toegankelijk, buiten kantoortijden uitsluitend met de WURcard die alleen medewerkers en studenten van Wageningen UR hebben.

Gebouwnummers

Alle gebouwen van Wageningen University & Research hebben een uniek gebouwnummer. Direct bij de hoofdinvalswegen van Wageningen verwijzen borden naar de diverse locaties van de genummerde gebouwen van Wageningen University & Research. In de buurt van de locatie is een zoekroute naar de afzonderlijke gebouwen aangegeven. Het gebouwnummer van De Valk is 304.