De introductie dagen beginnen bijna!

2 augustus 2021

Het is nu nog vakantie, maar de start van het nieuwe collegejaar staat voor de deur. Voor nieuwe studenten begint dat half augustus met de Jaarlijkse Introductie Dagen (AID). Tijdens de AID beleef je samen met andere studenten allerlei leuke, interessante, spannende en boeiende activiteiten. Meedoen aan de AID zorgt dat je je snel thuis voelt tussen je medestudenten en in de stad zelf!

Thema: Out of this World

‘Beginnen met studeren is beginnen aan een nieuwe stap in je leven, een nieuw avontuur’, zegt Teun Bastiaansen (21), vicevoorzitter van het AID-bestuur.

Je komt eigenlijk in een nieuwe wereld terecht. Daar komt het thema Out of this World ook vandaan.
Teun Bastiaansen, vicevoorzitter AID-bestuur

Daarnaast speelt het internationale karakter van Wageningen ook een rol: vanuit de hele wereld komen mensen hiernaartoe.

Hoe zit het met de corona-maatregelen?

Dit jaar is de AID vanwege de coronapandemie — net als in 2020 — opgedeeld in twee fysieke AID’s. De eerste vindt plaats van woensdag 11 tot en met zaterdag 14 augustus; de tweede van maandag 16 tot en met donderdag 19 augustus. Daarnaast is er een online versie.

Uiteraard gelden verder de corona regels van de overheid.