Hoe studeer je in tijden van corona?

14 juni 2021

Ben je (aankomend) student en vraag je je af hoe studeren gaat in tijden van corona? Begrijpelijk!

We hebben alle praktische informatie voor je op een rij gezet op de pagina ‘Studeren in tijden van corona’. Bekijk die pagina regelmatig voor het laatste nieuws.

Studenten over studeren tijdens een pandemie

Bekijk meer video’s in de YouTube afspeellijst: Studying in times of corona.

We hopen iedereen snel weer op de campus te zien. Op Instagram delen we hierover regelmatig filmpjes. Bekijk bijvoorbeeld het filmpje over zelftests, het filmpje van Janne die weer op de campus is om met mede-studenten aan een groepsopdracht te werken of volg Chris die weer met een groepje samen kan werken.

Alles over studeren in tijden van corona