Hulp nodig bij je studiekeuze? Kom naar de Online Open Dag!

5 oktober 2021

Zit je in 4, 5 of 6 vwo, maar weet je nog niet 100% zeker welke studie je wilt gaan doen? Moet het wel iets zijn op gebied van gezonde voeding, klimaat, landbouw of de leefomgeving? Dan is Wageningen University & Research de place to be!

Kom langs op onze Bachelor Open Dagen (25 oktober en 6 november) of de Online Open dag op 25 november en ontdek het zelf.

Tijdens deze Bachelor Open Dagen staan onze 19 bachelor opleidingen (op de campus) voor je klaar om je meer te vertellen over de opleidingen, vakken en toekomstige banen. Ga in gesprek met huidige studenten, docenten en studieadviseurs en stel al je vragen!

Marloes wist na de open dag zeker dat het Wageningen ging worden:

Voor mij werd tijdens de Bachelor Open Dag duidelijk dat Wageningen mijn nieuwe thuis zou worden. Ik voelde een klik met de studie, stad en universiteit en kon alle vragen stellen die ik nog had. Voor mij was het dus heel waardevol!
Marloes, student Communication and Life Sciences

Sfeer proeven op de campus

Hoewel een leuke en goede opleiding natuurlijk het allerbelangrijkste is, ben je vast ook heel benieuwd naar de campus, de sfeer en de stad. Gelukkig kunnen we je voor deze open dag (eindelijk!) weer live ontvangen op de groene moderne campus.

Naast de opleidingspresentaties kun je met de Campus Tour Peek app de campus ontdekken. Al wandelend kom je achter allerlei weetjes en zie je plekken die belangrijk tijdens jouw studententijd hier.

De favoriete plekken van Albert, internationale student Biotechnology zijn bijvoorbeeld:

Ik hou van de campus en heb een paar favoriete plekjes. Vooral het terras op de 5e verdieping van Orion, de Spot en de tuin in Lumen. Goede plekken om te ontspannen, te werken of met vrienden te zijn.
Albert, student Biotechnology

Kom jij ook? Meld je aan!

De Bachelor open dagen zijn inmiddels achter de rug. Maar je kan je nog wel aanmelden voor de Online Open Dag op 25 november. Wil jij erbij zijn? Meld je dan snel aan!