Techrede 2021: Kortere keten tussen producent en consument

17 september 2021

Studenten van de vier Nederlandse technische universiteiten namen donderdag het woord tijdens de tweede editie van de Techrede. Doel is om te benadrukken dat technologie onmisbaar is om de maatschappij te veranderen.

Volgens de studenten zijn kortere ketens nodig tussen producent en consument. Dat zorgt voor meer bewustwording bij de consument en levert betere marges voor de boer.

Het komend jaar staat voor 4TU en deze ‘Aanjagers van Technologie’ in het teken van woorden omzetten in daden. Met volle support van de Technische Universiteiten zullen zij samen met het bedrijfsleven en overheden, de genomen initiatieven uitrollen en toewerken naar dat ene doel; Het versnellen van transities middels technologische innovaties.