Wageningen Summer School 2017 in aftermovie en foto’s

Published on
18 oktober 2017

Afgelopen zomer heeft de campus 375 deelnemers uit 49 landen verwelkomd voor de summer schools. Al deze studenten kwamen naar Wageningen om meer te leren over de thema's voeding en leefomgeving. Benieuwd naar hoe dit was? Bekijk de aftermovie of het Summer School fotoalbum voor een impressie.

De cursussen van de Wageningen Summer School werden georganiseerd voor zowel BSc-studenten, PhD-studenten als professionals werkzaam in bedrijven en organisaties. Deze zomer werden in totaal 16 cursussen op de campus aangeboden en zes online als MOOC's Alle deelnemers namen deel aan lezingen door onze academici en hebben verschillende locaties op de campus bezocht. Als nieuwkomers kregen ze onze state of the art faciliteiten en labs te zien en maakten ze kennis met nieuwe inzichten in hun eigen studie- en/of vakgebied.

Tijdens de summer schools kregen de deelnemers de mogelijkheid om elkaar beter te leren kennen, kennis uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden. Wat waren hun ervaringen?

Kristina, Republiek Servië: "Tijdens de summer school heb ik studenten vanuit heel Europa ontmoet en heb ik ook nieuwe vrienden gemaakt."

Giovanni, Italië: "Ik was erg verrast door het academisch niveau van de sprekers. Ze waren allemaal zeer goed voorbereid en gaven met het gevoel dat ik nog veel meer te leren heb"

Bekijk het Wageningen Summer School fotoalbum voor een impressie.

Editie 2018

In 2018 worden er ook weer Wageningen Summer Schools georganiseerd. De eerste vijf summer schools van 2018 staan nu online

Je kunt je al vooraanmelden voor de volgende cursussen: Green genetics, Image analysis on plant phenotyping, Greenhouse horticulture & Agroecology.

In december staat het complete programma van Wageningen Summer school online op deze pagina.

Wil je graag geïnformeerd worden wanneer de registratie open gaat voor de summer schools? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.