ERCIM News: Smart Farming

16 mei 2018

ERCIM heeft een publicatie uitgebracht met in deze uitgave het speciale thema Smart Farming. Andere onderdelen bestaan uit nieuws op het gebied van Joint ERCIM Actions, Research and Society, Research and Innovation van Europese instituten en aankondigingen en events.

Titels in deze april 2018 editie voor ‘Research and Society’ bestaan onder meer uit:

• Research Evaluation in Informatics
  • Evaluation in Academic Publishing: Crowdsourcing Peer Review?
  • Open Access and Research Assessment: Why Would We Link the two?

‘Research and Innovation’ richt zich op innovatieve ontwikkelingen van Europese onderzoeksinstituten en bevat onder meer titels als:

• Beyond Summaries for Ontology Exploration
  • Engineering Cryptography for Security and Privacy in the Cloud
  • CasAware: A Semantic-based Context-aware System Enabling Ambient Assisted Living Solutions

Daarnaast beschrijft het speciale thema Smart Farming applicaties en technieken die binnen dit werkveld gebruikt worden.

ERCIM News is het tijdschrift van ERCIM. Het wordt elk kwartaal gepubliceerd en rapporteert over gezamenlijke ontwikkelingen van ERCIM partners en toont de bijdrage van ERCIM aan de Europese gemeenschap in Information Technology en Applied Mathematics.

Lees deze april 2018 uitgave (Engels) zoek de ERCIM website (Engels).