Internationale samenwerking Wageningen UR en Lentiz

Published on
10 juli 2014

Wageningen UR en Lentiz onderwijsgroep krijgen regelmatig vragen uit het buitenland naar kennis op het gebied van "protected horticulture". Het gaat hier vaak om vragen naar zowel academische kennis als naar meer praktische kennis en zogenoemde hands-on trainingen.

Dit is reden voor Wageningen UR en Lentiz om de handen ineen te slaan en te werken aan een gezamenlijk aanbod van cursussen en trainingen op MBO en HBO+ niveau waarmee we onze klanten een totaalpakket kunnen bieden. Het cursusmateriaal en de modules worden inhoudelijk zoveel mogelijk op elkaar afgestemd.. Binnen Wageningen UR wordt de inhoudelijke bijdrage geleverd door praktijkonderzoek en universiteit en is Wageningen Academy verantwoordelijk voor de organisatie en marketing.