Jaaroverzicht 2017 & vooruit blik 2018

Gepubliceerd op
5 januari 2018

Weer een jaar voorbij gevlogen! Zo aan het begin van dit nieuwe jaar blikken we graag met u terug op afgelopen jaar en kijken we vooruit naar komend jaar.

Jaaroverzicht 2017

Afgelopen jaar hebben ruim 1400 deelnemers zich laten inspireren, informeren en trainen. Van elkaar leren, hoe in te spelen op de veranderende maatschappij en immer complexe Agri & Food vraagstukken stonden afgelopen jaar duidelijk centraal. Afgelopen jaar zijn alle programma’s ook weer beoordeeld door de deelnemers: met een gemiddelde score van een 4, op een schaal van 1 tot 5. Een uitstekend resultaat, waar we wederom trots op zijn!

Vooruitblik 2018

Komend jaar belooft nu al een dynamisch en vernieuwend jaar te worden. Van een aantal ontwikkelingen brengen we u graag al op de hoogte;

-Summer Schools, komende zomer verwachten we ons aanbod bijna te verdubbelen! Wat komt er bij? Een Summer School over Insect Food & Feed, bodemkennis en de klimaatadaptieve stad. Daarnaast worden de toppers van afgelopen jaar natuurlijk wederom aangeboden en bestaat de Summer School Green Genetics 10 jaar, deelnemers kunnen een speciale, extra feestelijke editie verwachten!

-Distance learning, we hebben diverse online programma’s, Vanaf begin 2018 bestaat de mogelijkheid om online te betalen voor de losse modules van de programma’s.

-Executive Education, wellicht is de vraag wat kunt u niet verwachten hier treffender. Ontwikkelingen ten over! Altijd al een executive education programma willen volgen op het gebied van Agri & Food met kennisexperts van Wageningen University & Research? Houd ons in de gaten!

-Jubilieumjaar, 100 jaar WUR –komend jaar viert Wageningen University & Research feest. De Wereldlezingen worden hier ook aan gekoppeld.

Tot slot zijn wij ook erg benieuwd naar uw plannen voor 2018 en of wij daarbij van betekenis kunnen zijn? Mist u nog een onderwerp, informatie of wilt u verkennen wat voor maatwerk mogelijkheden wij u kunnen bieden? Laat het ons weten.