Ontwerpwedstrijd: "Help! De bodem in de stad stikt"

25 november 2015

De bodem in de stad wordt bedekt door gebouwen en straten en daardoor worden belangrijke bodemfuncties bedreigd. Wat kan jij bedenken om de bodemfuncties van de stad te verbeteren? Denk out-of-the box, maak van jouw idee een ontwerp en win een geldprijs voor je school.

Elk voorjaar organiseert het Wetenschapknooppunt Wageningen een ontwerpwedstrijd voor leerlingen van groep 5 t/m 8. In de periode januari t/m februari werken de kinderen aan hun ontwerp.

In de finale op 23 maart verdedigen de uitverkorenen zich tegenover een jury van wetenschappers. De niet-finalisten bepalen de publieksprijs.

Inschrijven

Schrijf je groepje uiterlijk 27 januari 2016 in via het formulier op de wedstrijdpagina.

Meer informatie

Op de speciale wedstrijdpagina vind je meer informatie over het onderwerp, wat je precies moet doen, de planning en de prijzen!