Op 16 april ontvangt Jim Baggen de Prof. van der Want MSc thesis award

13 april 2015

Op donderdag 16 april 2015 wordt de Prof. van der Want MSc thesis prijs uitgereikt aan Jim Baggen, voor zijn MSc thesisonderzoek uitgevoerd in het Laboratorium voor Virologie van Wageningen University.

Deze tweejaarlijkse prijs wordt toegekend voor het beste Wageningse MSc verslag (thesis of internship) op het gebied van de virologie. Voorwaarde is dat de student na zijn MSc studie verder gaat in de virologie.

Tijdens de ceremonie zal Jim Baggen een lezing geven, waarin hij zijn thesisonderzoek bij Virologie toelicht en vertelt over zijn huidige onderzoek in Utrecht. De titel van zijn presentatie is: 'Functions of Chikungunya virus nsP3 and receptor usage of Human Enterovirus D68'.

De ceremonie start om 15.30 uur in zaal M10 van het Radixgebouw op Wageningen Campus.

Belangstellenden zijn van harte welkom.

Prof. dr. Jan van der Want (1921-2007) was leerstoelgroephouder van het Laboratorium voor Virologie van Wageningen University van 1961 tot 1986. In 2007 is door de familie Van der Want een fonds in het leven geroepen voor het beste Wageningse MSc verslag (thesis of internship) op het gebied van de virologie van Wageningse master studenten.