Plan van Aanpak WDCC

13 maart 2018

Nieuwsgierig wat het Wageningen Data Competence Center (WDCC) te bieden heeft? Je leest het in het Plan van Aanpak 2018, dat nu online beschikbaar is.

De aanleiding voor het oprichten van het WDCC is het toenemend belang van data in de samenleving. Het WDCC is eind 2017 opgericht en zal in 2018 vorm gaan krijgen. In het Plan van Aanpak worden de missie, de visie en het werkprogramma duidelijk omschreven.

Het WDCC richt zich op samenwerking, binnen Wageningen University & Research (WUR), tussen de Science Groups, maar ook buiten de WUR, met andere universiteiten en bedrijven. Het WDCC streeft niet alleen naar het delen van data, maar vooral ook naar het delen van kennis en expertise.

Het WDCC werkt aan vijf programmalijnen die je ook terugziet op de website:

Wil je meer informatie, heb je een vraag of wil je samenwerken met het WDCC? Neem contact met ons op.