Plandag 2014

1 april 2014

22 mei

De Plandag is een forum voor ruimtelijke professionals uit Nederland én Vlaanderen. Dit jaar vindt Plandag 2014 plaats op 22 mei 2014 in Zaandam en richt zich op het vraagstuk ‘Regie en Loslaten’. Waar moet nog regie op gevoerd worden, wat kan worden losgelaten en hoe doen we dat? Deze vragen staan centraal en leiden tot dynamiek in onze planningspraktijk. Dat de Nederlandse en Vlaamse praktijk daarin anders opereren is een interessant gegeven!

Graag nodigen we de medewerkers en studenten uit om deel te nemen aan de discussies rond dit thema. Zie onze website voor meer informatie over het programma, de sprekers en de sessiethema's: www.plandag.net

Contact:

Universiteit van Amsterdam | Afdeling Geografie, Planologie en International ontwikkelingstudies | Plantage Muidergracht 14 | 1018 TV Amsterdam| c.j.uittenbroek@uva.nl | di, do, vrij:  tel: