Senior Science Lab

Published on
11 februari 2020

Vanmiddag vond het Senior Science Lab plaats. Tweedejaars pabo studenten van de Christelijke Hogeschool Ede kwamen naar de inspiratiemiddag op de campus van Wageningen University & Research.

Op 11 februari 2020 kregen de studenten eerst een algemene introductie over het Wetenschapsknooppunt Wageningen University. Hierna volgden de studenten verschillende workshops op het gebied van onder andere sensorisch onderzoek of bodemonderzoek. Tijdens deze workshops konden de studenten inspiratie opdoen om zelf in hun stageklas te gebruiken. Hierdoor kunnen zij onderzoekend- en ontwerpend leren toepassen in de klas.

Al deze activiteiten hebben als doel om wetenschap en technologie een prominentere plek in het basisonderwijs te geven.