Seriously Sustainable Week

3 oktober 2017

In het teken van de Dag van de Duurzaamheid organiseert Green Office sinds 2015 de seriously Sustainable Week, dit jaar van maandag 9 oktober t/m zondag 15 oktober.

Binnen deze week is er ieder jaar een ander programma maar uitgangspunt is altijd dat diepgang en ontspanning elkaar afwisselen.

Elk jaar is er een Sustainability Market in Forum, er is een Sustainability Talkshow en ook de afsluiting van de tentoonstelling ‘Open your Eyes’ maakt deel uit van het programma, met als thema: Modern slavery and the foods we love.

Precies om 12.15 op maandag 10 oktober zal rector Arthur Mol de Seriously Sustainable Week openen.

Green Office is het groene hart van Wageningen University & Research en heeft als doel medewerkers en studenten in aanraking te brengen met duurzame opties bij werken en studeren op de campus.