Zesde One World Week: 30 maart- 5 april

16 maart 2017

Dit is de zesde keer dat we de One World Week organiseren. We zijn begonnen met 12 activiteiten en nu zijn er reeds 50 activiteiten in 1 week. We hopen dat het programma je aanspreekt. Wageningen University & Research is de enige Nederlandse universiteit met een One World Week om onze internationaal karakter te vieren en de culturele diversiteit op de campus.

We hebben meer dan 100 nationaliteiten binnen de WUR en we zijn steeds meer een internationale organisatie. Vele werelden komen samen in Wageningen en deze week leggen we hier extra nadruk op. Dit jaar is Aeres ook betrokken bij de One World Week, zij organiseren twee activiteiten in hun gebouw.

Het One World Week programma van 2017 van 30 maart t/m 5 april is nu te bekijken op internet.
Check de website om alle activiteiten te zien en save the date. Sommige activiteiten zijn met registratie.

De One World Week is een week waarin wij onze culturele diversiteit vieren, maar ook een moment voor debat en dialoog over internationale en interculturele thema’s. In de One World Week is er internationaal eten, workshops, debat, sport, film, feest etc. Wij wensen je heel veel plezier toe.

Namens het One World Week 2017 Team
Anne Noordenbos, Cecilia Kuhn, Liesbeth van der Linden, Lingtong Gai, Astrid van den Heuvel