Universiteitsfonds Wageningen: de plek waar alumni, KLV-leden en donateurs samen komen

1 september 2015

Veelal zijn alumni van Wageningen University tevens lid van KLV of donateur. Met de bundeling van onze krachten in de nieuwe werkorganisatie Universiteitsfonds Wageningen kan het fonds alumni en donateurs nog beter van dienst zijn en tegelijkertijd de banden tussen alumni onderling en van alumni en Wageningen University versterken.

Zo kunt u elkaar ontmoeten bij diverse alumnibijeenkomsten in Nederland en in het buitenland, houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen binnen Wageningen UR en het Wageningse domein, kunnen wij u carrière ondersteuning bieden en kunt u steun bieden door vrijwillig activiteiten te organiseren voor alumni, lid te worden van alumnivereniging KLV en een studiekring en/of te doneren aan bijvoorbeeld een scholarship fonds of anderzijds.

Het e-mailadres wuf@wur.nl wordt vervangen door ufw@wur.nl. Het e-mailadres alumni@wur.nl en secretariaat.klv@wur.nl blijven bestaan.

Meer informatie over de nieuwe werkorganisatie vindt u op www.wur.nl/universiteitsfondswageningen.