Wageningen Summer School

15 november 2017

Ook in 2018 worden er weer Wageningen Summer Schools georganiseerd op de Wageningen Campus. De eerste vijf summer schools van 2018 staan nu online.

Afgelopen zomer heeft de campus 375 deelnemers uit 49 landen verwelkomd voor de Summer schools. Deze studenten kwamen naar Wageningen Campus om meer te leren over de thema's voeding en leefomgeving.

De cursussen werden georganiseerd voor zowel BSc-studenten, PhD-studenten als voor professionals werkzaam in bedrijven en organisaties. Als nieuwkomers kregen ze state of the art faciliteiten en labs te zien en maakten ze kennis met nieuwe inzichten in hun eigen studie- en/of vakgebied.

In totaal werden 16 cursussen op de campus aangeboden en zes online als MOOC's.

Tijdens de summer schools kregen de deelnemers de mogelijkheid om elkaar beter te leren kennen, kennis uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden.

Editie 2018

Voor een aantal cursussen is pre-registratie al mogelijk: Green genetics, Image analysis on plant phenotyping, Greenhouse horticulture & Agroecology.

Vanaf december staat het complete programma van Wageningen Summer school online.

Meer informatie via de Wageningen Summer Schools nieuwsbrief.