Wageningen Summer School on Greenhouse Horticulture 2016 (voertaal Engels)

1 mei 2016

Van 22 augustus t/m 2 september 2016 verzorgen de leerstoelgroep Tuinbouw en Productfysiologie en Wageningen UR Glastuinbouw de cursus 'Wageningen summer school on Greenhouse Horticulture'.
Wageningen Academy draagt zorg voor de organisatie.

Wageningen University & Research centre is het “kennishart” van de Nederlandse tuinbouw – een zeer vooruitstrevende sector met de hoogste productiviteit wereldwijd.

Experts van de leerstoelgroep Tuinbouw en Productfysiologie van Wageningen Universiteit en van Wageningen UR Glastuinbouw delen hun unieke kennis met internationale studenten en onderzoekers in de Summer School on Greenhouse Horticulture 2016 in Wageningen (Nederland).

De organisatie van deze cursus is in handen van Wageningen Academy en de voertaal van de cursus is Engels.

Voor registratie en voor verdere informatie wordt u verwezen naar de betreffende pagina van Wageningen Academy  (klik hier).