Food Valley Netwerk VO-HO verandert naam naar Wageningen Pre-University

23 april 2021

Food Valley Netwerk VO-HO gaat verder als Wageningen Pre-University. Volgens Programmaleider Jamila de Jong geeft de nieuwe naam de verbondenheid met Wageningen University nog beter weer en zorgt zo voor nog meer herkenbaarheid onder partners in het voortgezet onderwijs.

De naam Wageningen Pre-University geeft onze verbondenheid met Wageningen University nog beter weer en zorgt zo voor nog meer herkenbaarheid onder onze partners in het voortgezet onderwijs.
Jamila de Jong, Programmaleider Wageningen Pre-University

Voor nieuwe kennis en inspiratie in de klas

Wageningen Pre-University inspireert docenten om innovatieve kennis uit het domein 'gezonde voeding en leefomgeving' van Wageningen University toe te passen in de klas. Zo bieden en ontwikkelen wij lesproducten, uitdagende projecten voor leerlingen en nascholingen voor vakdocenten binnen havo en vwo. Studiesucces in het hoger onderwijs begint in het voortgezet onderwijs, daarom zetten wij ons in voor een goede aansluiting tussen het voortgezet en hoger onderwijs. Dit doen wij door:

Ondanks dat onze naam veranderd is, blijft onze missie onveranderd. We blijven ons inzetten voor inspiratie en nieuwe kennis in de klas!

Bekijk ons aanbod op www.wur.nl/pre-university