InScience filmfestival in november ook in Wageningen

16 november 2020

InScience is een van de grootste internationale filmfestivals voor de wetenschapsfilm in Europa. Het festival focust op het raakvlak tussen film, wetenschap en maatschappij. Het festival vindt zijn oorsprong in Nijmegen, als samenwerking tussen de Radboud Universiteit en arthouse LUX. Dit jaar breidt het festival zich uit naar alle universitaire steden in Nederland, inclusief Wageningen.

Wetenschappers van Wageningen University & Research prikkelen je om de film vanuit een ander perspectief te bekijken en nodigen je uit om een levendige discussie te houden over de toekomst van de wetenschap. De zesde editie van het festival vond plaats van 11 tot en met 15 november in LUX Nijmegen. Het programma is nog terug te kijken op InScience Festival.

Satellietfestival Wageningen op 21 november

Het satellietfestival vindt plaats op 21 november in het Heerenstraat Theater Wageningen. Onderdelen van het InScience programma zijn online te volgen via de website van het InScience film festival.

Het Heerenstraat theater heeft gepaste maatregelen genomen om op een verantwoorde manier naar de film te kunnen. Op de website van het Heerenstraat theater lees je meer over de genomen corona-maatregelen.

InScience programma | Wageningen 2020

Klick op de onderstaande knop voor meer informatie en tickets.