Opnieuw een succesvolle WUR Career Day

17 februari 2022

Op 2 februari jl was er de 10e WUR Career Day. Hoewel ook deze versie van de WUR Career Day online was, is het doel toch gehaald dat zoveel mogelijk werkgevers, studenten en promovendi elkaar hebben ontmoet.

Met 51 werkgevers en 664 mensen die open staan voor een (nieuwe) baan of op zoek zijn naar een stage was ook deze online versie een succes. Voor werkgevers is dit evenement de uitgelezen kans om toegang te krijgen tot talent en uiteraard ook voor employer branding. Voor studenten en alumni vergroot het netwerken met organisaties hun kansen op stages en banen bij interessante werkgevers.
De volgende WUR Career Day wordt georganiseerd op woensdag 12 oktober 2022. Wil je deelnemen aan dit evenement of samenwerken met WUR Student Career Services voor (andere) employer branding mogelijkheden, neem dan contact op door een e-mail te sturen.