Studenten in de startblokken voor Online Bachelor Open Dag

15 maart 2021

Tientallen WUR-studenten staan al in de startblokken om hun Wageningse ervaringen en passies komende zaterdag tijdens de Online Bachelor Open Dag te delen met scholieren. Lange online presentaties zijn doorgaans saai, dus is gekozen voor interactieve sessies. Wie kan immers beter over studeren in Wageningen vertellen dan de studenten zelf?

online_open_dag_bsc_2.jpg

Wie een Wageningse studie overweegt, kan 1-op-1 met iemand chatten maar dat kan ook in groepsverband. Zaterdagochtend om 11:00 uur is er bijvoorbeeld een grote live-sessie waarin je studenten het hemd van het lijf kan vragen. Over hun ervaringen met studeren in coronatijd, over wat ze van hun opleiding vinden, welke praktijkstages ze (in het buitenland) lopen en wat ze natuurlijk van het Wageningse studentenleven vinden. De hele dag zijn verhalen te lezen en vlogs te bekijken.

Daarnaast wordt natuurlijk alles verteld over onze opleidingen en de bijzondere manier waarop je in Wageningen je studie voorgeschoteld krijgt. Ook voor ouders is er een speciale interactieve sessie waarin zaken zoals studiepunten, begeleiding en financiƫn aan bod komen. Neem virtueel een kijkje in onze keuken en meld je snel aan!