Vier Wereld Toerisme Dag met korting op online toerisme vakken

27 september 2019

Op 27 september worden er wereldwijd evenementen georganiseerd ter ere van Wereld Toerisme Dag. Het thema van dit jaar is 'Toerisme en banen: een betere toekomst voor iedereen'. Wageningen University & Research viert deze dag door 10% korting te geven op het online Professional Certificate Programma 'Sustainable Tourism'.

Wist je dat wereldwijd ongeveer 1 op de 10 banen in de toerismesector is? Bekijk de Engelstalige video waarin Dr. Emmanuel Adu-Ampong meer vertelt over Wereld Toerisme Dag:

Ontvang korting op het Professional Certificate Programma 'Sustainable Tourism'

Ter ere van Wereld Toerisme Dag biedt Wageningen University & Research korting aan op het Professional Certificate Programma 'Sustainable Tourism'. Dit programma bevat twee vakken; 'Sustainable Tourism: Rethinking the Future' en 'Sustainable Tourism: Society and Environmental Aspects'. Bij inschrijving voor het programma krijg je nu 10% korting! Gebruik de code TOURISMDAY vóór 30 september 2019 om van deze mogelijkheid gebruik te maken.

Gratis online vakken

Het is ook mogelijk om de toerisme vakken gratis online te volgen. Toerisme is nu al één van de grootste industrieën ter wereld, en de sector groeit nog steeds. In het vak Sustainable Tourism: Society & Environmental Aspects wordt besproken waar deze groei vandaan komt, en wat de effecten zullen zijn op de maatschappij en natuurlijke leefomgeving. Het vak Sustainable Tourism: Rethinking the Future leert je de vaardigheden om kritisch te kijken naar de huidige ontwikkelingen in het toerisme, en om na te denken over alternatieve gebruiken voor de toekomst.

Genomineerd voor de edX prijs 2019

Het vak Sustainable Tourism: Rethinking the Future is genomineerd voor de edX prijs 2019! Dit betekent dat het bij de 10 beste vakken op edX hoort, van in totaal 2600 edX MOOCs. En dit is niet de enige MOOC van Wageningen University & Research die is genomineerd: ook The Science of Beer staat in de top 10. De winnaar wordt op 13 november bekend gemaakt.