Wat ga jij studeren? Doe een meeloopdag in november!

26 oktober 2022

En? Weet jij al wat je gaat studeren? Of je nu het verschil wilt maken in thema’s als voeding, natuur, klimaat of de impact ervan op de maatschappij, kiezen is best lastig. Daarom helpen we je graag. Plan eens een meeloopdag. De meeste eerst volgende meeloopdagen zijn al in de eerste twee weken van november.

Plan je meeloopdag en meld je aan

Een meeloopdag?

Tijdens een meeloopdag ervaar je hoe het is om een dag een student te zijn. Opleidingen en betrokken studieverenigingen nemen je mee in: welke theoretische en praktische vakken kom je tegen tijdens deze studie? Hoe is het om te studeren in Wageningen? Welke mooie dingen biedt de campus van Wageningen University & Research (WUR) jou? Tegelijkertijd kun je al je vragen kwijt bij onze studenten.

Wanneer zijn de meeloopdagen?

Elke studie kiest z’n eigen momenten voor deze meeloopdagen. Wel vinden de meeste plaats in de eerste twee weken van november en anders pas volgend jaar weer. Wil je dit jaar nog een studie ervaren? Meld je dan snel aan! Je hoeft trouwens geen open dag van WUR te hebben bezocht om deel te nemen aan een meeloopdag.

Waarom een dagje meelopen?

Is Plantenwetenschappen wat voor jou? Of past Bos- en Natuurbeheer toch beter bij je? Vanaf de zijlijn is het soms moeilijk de verschillen te zien. Daarnaast is het belangrijk dat je de (mogelijke) studie van je keuze ervaart: zie je jezelf deze studie doen straks? Vind je het interessant én krijg je er energie van? Loop daarom bij verschillende studies een dagje mee, dan kom je er zeker weten achter.