Bestelformulier en bestelvoorwaarden escapebox Plasticsoep

De kosten voor de gehele box bedragen €40,00, inclusief BTW en verzendkosten. Lees voor het plaatsen van de bestelling de bestelvoorwaarden goed door.

Gegevens school/instantie
i

Zoek op woonplaats of naam van jouw school. Als jouw school er niet tussen staat, neem dan contact met ons op.

Gegevens contactpersoon
Betaling vindt plaats op de website van Ingenico/Ogone middels iDeal of creditcard (Mastercard/Maestro/VISA). Uw bestelling wordt definitief zodra de verschuldigde bijdrage is ontvangen. Meldingen omtrent de betaling ontvangt u per e-mail van Ingenico/Ogone. Indien u de betaling annuleert of de betaling om andere redenen niet plaats kan vinden wordt uw bestelling geannuleerd. Ondervindt u problemen met het online betalen, neem dan contact op met wetenschapsknooppunt@wur.nl.