Symposium

Symposium: Eiwittransitie versnellen in het inkoopbeleid

Wageningen University & Research (WUR) presenteert haar bevindingen m.b.t. belemmerende en bevorderende factoren die publieke organisaties ervaren bij het verschuiven naar meer plantaardige eiwitten in de inkoop van hun organisatie. U bent van harte uitgenodigd om samen met experts na te denken over acties voor het versnellen van de eiwittransitie.

Organisator Wageningen University & Research

do 1 december 2022 13:00 tot 17:30

Locatie Omnia, gebouwnummer 105
Hoge Steeg 2
6708 PH Wageningen
+31 (0)317 - 484 500

• Bevindingen belemmerende en bevorderende factoren

• Inspirerende voorbeelden: Dienst Justitiële Inrichtingen en TU Delft

• Paneldiscussie: reflectie op resultaten

• Groepsdiscussies: actiepunten

• Borrel

Sprekers & Panel

Opening: Stacy Pyett, Programma Manager Proteins for Life, WUR

Spreker: Sanne Djojosoeparto en Muriel Verain (WUR) presenteren bevindingen belemmerende en bevorderende factoren

Spreker: Pieter van de Graaf, Eigenaar, The Food Office | a.i. Coördinator Eten en Drinken, TU Delft

Spreker: Wolter van der Vlist, Inkoopbeleid & Strategie, Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)

Panellist: Rob Heijink, Categoriemanager, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)

Panellist: Natascha Kooiman, Kwartiermaker TransitieCoalitie Voedsel en Oprichter Smaackmakers

Panellist: Dr. Liesbeth Velema, Expert Voeding & Gedrag en Projectleider Eetomgevingen, Voedingscentrum

Panellist: Jeroen Willemsen, Innovation Lead Protein Shift, Foodvalley NL

Moderator: wordt aangekondigd

Registreer hier

*Tijdens dit evenement zullen er foto’s worden gemaakt die als ondersteunend materiaal dienen om de resultaten via social media kanalen te verspreiden.

Voor vragen, neem contact op met Florine Kremer (florine.kremer@wur.nl).