Project

Making entrepreneurship education more inclusive for non-western university students

In het masterprogramma Enterpeneurship van Wageningen University kunnen studenten van verschillende opleidingen kennis en ervaring opdoen met ondernemen. Maar het programma richt zich vooral op westers georiënteerde culturen en bedrijven. Daarom is er een nieuwe richting aan toegevoegd: Ondernemerschap en innovatie in opkomende economieën. Het is de bedoeling deze richting verder te ontwikkelen en meer inclusief te maken, vooral ook voor studenten die uit verschillende, andere (niet-Westerse) landen komen. Thomas Lans heeft een Comenius Teaching Fellow-beurs van 50.000 euro toegekend gekregen voor dit project.