Career Event: Docent VO

Wil je weten hoe het is om les te geven op het voortgezet onderwijs of ben je benieuwd wat de mogelijkheden zijn vanuit Wageningen om een lesbevoegdheid te halen? Ontdek het tijdens het career event: docent VO in het voorjaar van 2022.

Organisator Wageningen Pre-U
Locatie Leeuwenborch, gebouwnummer 201
Hollandseweg 1
6706 KN Wageningen
+31 (0)317 - 48 36 39
Prijs Gratis

Het Career Event: Docent VO is bedoeld voor studenten die informatie willen over de mogelijkheden van lesgeven met een bevoegdheid (zowel voor een tweedegraads als eerstegraads bevoegdheid). Tijdens het event komen de opties die je als student hebt om kennis te maken met het VO en er les te geven aan de orde.

Programma van 75 minuten: 11:45-13:00

Inleiding (5 min) Jamila de Jong (Beleidsmedewerker Onderwijs)
Minor Educatie - Opties in Wageningen (20 min) Ruben van den Broek (Lerarenopleider Economie)
1e graads opleiding - opties in Nijmegen (25 min) Marjanke de Bruin (Studieadviseur)
Vraag en antwoord, kan ook tussendoor (15 min) Meike Kronenberg (Leraar in Opleiding)
Afsluiting (5 min) Jamila de Jong (Beleidsmedewerker Onderwijs)

Aanmelden

Wil je deelnemen aan het Career Event? Geef dan je voor- en achternaam, studie, leerjaar en of je de minor educatie volgt of hebt gevolgd aan ons door via het contactformulier op deze website. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een bevestiging van ons met de link naar het online event.