Registratie voor conferentie “Insects to Feed the World” nu geopend

6 november 2013

Met genoegen kondigen we aan dat u zich vanaf vandaag kunt registreren voor de conferentie “Insects to Feed the World”. Dit evenement vindt plaats van 14-17 mei 2014 in Wageningen en wordt gezamenlijk georganiseerd door de Food and Agriculture Organization van de Verenigde Naties en Wageningen UR (University & Research Centre).

Tijdens de conferentie komen alle aspecten aan bod met betrekking tot insecten als voedsel en diervoeder en hopen we wetenschappers, overheidsfunctionarissen en vertegenwoordigers van bedrijven uit de voedsel- en diervoederindustrie van ontwikkelingslanden en ontwikkelde landen samen te brengen. Deze internationaal georiënteerde conferentie kan een keerpunt teweegbrengen en kan een kader en een routekaart bieden om een nieuwe voedsel- en diervoederindustrie te ontwikkelen om zo bij te dragen aan duurzame wereldwijde voedselzekerheid.

vignet_eatable insects_RGB.png

Mensen van over de hele wereld worden van harte uitgenodigd om deel te nemen aan activiteiten zoals mondelinge en posterpresentaties, discussiegroepen en symposia. Tijdens de conferentie zullen enkele vooraanstaande deskundigen met verschillende achtergronden spreken over de laatste ontwikkelingen. Alle aanwezigen zijn van harte welkom om actief deel te nemen aan de verschillende activiteiten, waaronder op de laatste dag van de conferentie enkele excursies naar wetenschappelijke instituten, bedrijven en spelers uit de cateringindustrie.

Wij kijken uit naar een fantastische conferentie en zien u graag in Wageningen.