Banner

‘Ondernemers worden zich bewust van waar ze naar toe willen met hun bedrijf’

Gepubliceerd op
19 maart 2014

Carla Veenman, Marketingmanager Food & Agri bij de Rabobank

Wij hebben een mini-mastersprogramma, waarbij ondernemers in acht avonden kennis maken met verschillende onderwerpen op het gebied van ondernemerschap. Maar we vonden dat voor tuinbouwondernemers niet ver genoeg gaan. We willen graag dat ze met hun eigen bedrijf aan de slag gaan.

Uit onderzoek wisten we dat ondernemers in de tuinbouw te weinig voorbereid zijn op veranderingen in de omgeving. Wij willen graag dat ze voor hun eigen bedrijf gaan nadenken over hoe ze bezig zijn met hun bedrijf en hoe ze inspelen op de toekomst. Dat bezig zijn met hun eigen bedrijf wilden we toevoegen aan het masterprogramma.

Voor ons was het LEI daarvoor een logische keuze. Zij kennen ondernemers in de tuinbouw goed, weten welke slag ze voor de toekomst moeten maken en hebben ervaring met het geven van trainingen.

Carla Veenman, Marketingmanager Food & Agri bij de Rabobank