Ruim 2000 deelnemers introductiedagen Wageningen

16 augustus 2013

Meer dan 2000 nieuwe studenten meldden zich op 16 augustus 2013 op Wageningen Campus om deel te nemen aan de Annual Introduction Days (AID). Nooit eerder waren er zo veel aanmeldingen voor de introductiedagen in Wageningen.

Kennismaking met elkaar en het studentenleven

Zes dagen lang maken de studenten kennis met alles wat hun nieuwe leefomgeving te bieden heeft: onderwijs, gezelligheid, sport, cultuur en natuurlijk hun medestudenten. De eerstejaars worden ingedeeld in groepjes, die begeleid worden door ouderejaars. Samen doen ze kennismakingsspelletjes, wordt er in groepsverband geluncht, doen ze als team mee aan de 'Campus Games', eten ze 's avonds bij één van de studentenverenigingen, gaan ze naar het openingsfeest op Wageningen Campus, en kunnen ze tot in de vroege uurtjes doorzakken bij de studentenverenigingen. Dat alles in slechts het programma voor dag één. Tot en met 21 augustus zijn er tientallen activiteiten voor de eerstejaars georganiseerd.