Studentenverhaal

Bart | Bèta-gamma --> Management, Economics and Consumer Studies

Student Management, Economics and Consumer Studies
Vooropleiding: Bèta-gamma, Universiteit van Amsterdam

Het tweejarige programma in combinatie met de stage was doorslaggevend om voor deze master te kiezen.
Bart, Student Management, Economics and Consumer Studies

Keuze voor Management, Economics and Consumer Studies
Na mijn bachelor had ik een basis gelegd in verschillende disciplines en werd het tijd om me meer op één vakgebied te gaan richten in de vorm van een masteropleiding. Mijn al bestaande interesse voor duurzaamheid is tijdens mijn bachelor toegenomen en omdat ik graag een baan wil vinden in het private domein, kwam ik bij de master Management, Economics and Consumer Studies uit. Het tweejarige programma in combinatie met de stage, die je kennis leert maken met de praktijk, was doorslaggevend om voor deze master te kiezen. Ook de goede naam van Wageningen University & Research en de toepassing op de agri-sector binnen de studie spraken mij aan.

Ervaringen met Management, Economics and Consumer Studies
Het aantal verplichte contacturen ligt een stuk hoger dan ik gewend was op de UvA, maar ik denk dat dit de kwaliteit van het onderwijs ten goede komt. Ook zijn de faciliteiten en de organisatie goed in orde. De relatief kleine groepen studenten in colleges en werkgroepen zijn prettig en houden me beter bij de les. Kortom: de master bevalt me goed!

Terug naar Van UvA Bèta-gamma of Future Planet Studies naar Wageningen