Shared Research Facilities

Bent u op zoek naar nieuwe geavanceerde technologie voor uw onderzoek? Shared Research Facilities biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van de geavanceerde onderzoeksfaciliteiten en hightech apparatuur van Wageningen University & Research. We staan open voor alle onderzoekers van universiteiten, onderzoeksinstituten en bedrijven.

Hoe werkt het?

Wageningen University & Research verwelkomt externe partijen om gebruik te maken van haar uitgebreide netwerk van onderzoeksfaciliteiten en apparatuur. Dit om de samenwerking met onderzoekers van verschillende instellingen en bedrijven te bevorderen.

Een grote verscheidenheid aan apparatuur is daaroor beschikbaar voor gebruik zonder onderzoekssamenwerking door onderzoeksinstellingen, bedrijven en overheden. Daarnaast kunt u via een onderzoekssamenwerking gebruik maken van geavanceerde onderzoeksfaciliteiten.