Pig farming in Argentina

De Argentijnse varkenssector heeft zich de afgelopen jaren snel ontwikkeld en de combinatie van wereldwijde trends en de natuurlijke omstandigheden van het land betekent mooie toekomstperspectieven.

Organisator Wageningen University & Research

vr 30 september 2022 12:30 tot 13:30

Locatie Impulse, gebouwnummer 115
Stippeneng 2
6708 WE Wageningen
+31 (0) 317 - 48 28 28

In samenwerking met het Gitah Porcino consortium & Wageningen University & Research hebben we farmmanagers en landbouwadviseurs uit Argentiniƫ naar Nederland gehaald. Om ons Nederlandse varkenshouderijmanagement te leren kennen.

Maar vandaag zullen ze hun eigen Argentijnse varkenshouderij-ervaringen met u delen. Een varkenssector vol kansen voor de boeg.

De GITAH Porcino groep combineert innovatieve en state-of-the-art technologie met een basis algemene kennis programma en technologie-specifieke training. Onze clusterleden bestrijken de gehele waardeketen van varkensvlees, van voer en vloeren tot slacht en vleesverwerking. Samen bieden we een integrale aanpak om de varkenshouderij te intensiveren, zonder negatieve effecten op het dierenwelzijn of het milieu.

Grupo de Intercambio Tecnológico Agentina - Hollandès