Markeer een bijzonder moment op Wageningen Campus

Heeft u een bijzonder moment of prestatie, verbonden aan Wageningen University & Research, dat u blijvend wil vastleggen op Wageningen Campus? WUR biedt op het terras van ontmoetingscentrum Impulse de mogelijkheid om via een tegel met inscriptie memorabele gebeurtenissen of prestaties voor het nageslacht vast te leggen. Het kan gaan om een lustrum, een unieke prijs, een eredoctoraat, of als een team een substantiële bijdrage/prestatie geleverd heeft voor WUR.

De gebeurtenis die u wilt vastleggen moet op een – voor een breder publiek - herkenbare en logische manier verbonden zijn met de activiteiten van WUR. Dit zal bij de aanvraag worden beoordeeld door WUR. U meldt de tegel, inclusief de tekst die u wilt plaatsen, aan via het aanvraagformulier.

Voorwaarden

• De memorabele gebeurtenis moet op een – voor een breder publiek - herkenbare en logische manier verbonden zijn met de activiteiten van WUR, haar medewerkers en/of studenten;
  • De gebeurtenis heeft een maatschappelijke, sociale of economische waarde en/of is voor waarde van WUR;
  • Het betreft een unieke gebeurtenis.
  • Het betreft een niet-commerciële uiting;
  • De aanbieder van de tegel vertegenwoordigt een erkende groep/organisatieonderdeel. Een individu kan dus geen tegel aanbieden;
  • WUR beslist of de beoogde tegel passend is binnen de Walk of Fame. Hierbij geldt geen beroepsmogelijkheid.

De aanbieder

Niet-commerciële (partner) organisaties en relaties en/of samenwerkingsverbanden, medewerkers, afdelingen, onderzoeksscholen, studenten- en studieverenigingen etc. kunnen een tegel aanbieden. Daarnaast dient de aanbiedende partij uit meer dan één persoon te bestaan. Business relaties, bedrijven en/of commerciële sponsoren kunnen geen tegel aanbieden.

De tegel

WUR heeft een tegel geselecteerd die voldoet aan de gestelde eisen. Men kan kiezen uit 2 formaten: 49.8 x 49.8 cm of 49.8 x 99.8 cm of 99.8 x 49.8 cm. WUR kan de tegel in afstemming met u ontwerpen en bestellen.

Het opschrift/beeld

• Het betreft een heugelijke gebeurtenis, zorg dat dit tot uiting komt via de inscriptie. Denk bijv. aan kleurgebruik en/of een grafisch element.
  • Het opschrift moet in Engels of Nederlands, zodat het wandelend publiek kan herkennen welke gebeurtenis het betreft;
  • Het opschrift dient voldoende profiel te hebben in verband met gladheid bij regen;
  • Het opschrift en het beeld mogen niet aanstootgevend zijn;

Kosten

De kosten voor het ontwerpen van de tegel bedragen circa 250 euro. De productie van de gegraveerde tegel komt uit op ca. 425 euro/m2. De plaatsingskosten bedragen ca. €125 (excl. btw, prijsniveau 2023).

Rondom het leggen van de tegel kan een receptie worden georganiseerd, waarbij de catering moet worden verzorgd door een van de op Wageningen Campus gevestigde partijen.

Aanvraagformulier

Dien uw aanvraag in door het aanvraagformulier in te vullen.