Professional publications
-
Letter to the editor: ‘Guidelines for fossil collaborations are transparent, but concerns persist’
Resource: nieuwssite voor studenten en medewerkers van Wageningen UR (2024) - ISSN 1389-7756 -
Boundary crossing als de modus operandi van een universiteit : Verbinden en verbreden
TH&MA : tijdschrift voor hoger onderwijs & management (2023), Volume: 2023, Issue: 3 - ISSN 1380-7110 - p. 3-23. -
Adaptief onderwijs: lessons learned
Geo-Info (2021), Volume: 18, Issue: 2 - ISSN 1572-5464 - p. 52-52. -
Bonaire 2050, a nature inclusive vision
BioNews (2020), Issue: 40 - p. 4-4. -
Geo-framing
Geo-Info (2020), Volume: 17, Issue: 5 - ISSN 1572-5464 - p. 37-37. -
Kaartfulness
Geo-Info (2019), Volume: 16, Issue: 6 - ISSN 1572-5464 - p. 35-35. -
Geodata-visualisatie: een rijk toekomstbeeld
Geo-Info (2019), Volume: 16, Issue: 5 - ISSN 1572-5464 - p. 4-6. -
21e-eeuwse geo-vaardigheden : Column
Geo-Info (2019), Volume: 16, Issue: 2 - ISSN 1572-5464 - p. 44-44. -
Gereedschapskist Klimaatslim Bos- en Natuurbeheer: handvatten voor beheerders
Vakblad Natuur Bos Landschap (2019), Volume: 16, Issue: 157 - ISSN 1572-7610 - p. 13-14. -
Herstel van het droog zandlandschap: wat kunnen we doen, wat moeten we laten?
Landschap (2017), Volume: 2017, Issue: 2 - ISSN 0169-6300 - p. 87-93.