Activiteit

Omarm het verhaal van de boer bij Stichting Boerengroep!

Maak kennis met Louise van der Stok, onze inspirerende spreker, wiens reis naar het hart van agroforestry en regeneratieve landbouw een beweging heeft ontketend van herverbinding met de natuur en de gemeenschap.

Organisator Wageningen University & Research

do 21 maart 2024 12:00 tot 14:00

Locatie Impulse, gebouwnummer 115
Stippeneng 2
6708 WE Wageningen
+31 (0) 317 - 48 28 28

De ReGeneration Foundation, ontstaan uit het Droevendaal voedselbos pilot project van Wageningen Universiteit (WUR), duikt diep in de essentie van kleinschalige complexe agroforestry systemen.

Door hun inspanningen verkennen ze de fusie van inheemse wijsheid met moderne praktijken, waarbij ecosystemen worden gecultiveerd die niet alleen productief en winstgevend zijn, maar ook sociaal verrijkend.

Ga met ons mee op deze reis van herontdekking, waar voedselbossen klaslokalen worden en elke oogst een les in dankbaarheid en duurzaamheid is.

Laten we samen de zaden van verandering zaaien, jonge geesten voeden en veerkrachtige gemeenschappen opbouwen die geworteld zijn in de essentie van ons land.

#StitchingBoerengreop #Agroforestry #RegenerativeFarming #CommunityBuilding #NatureConnection #FoodForest #SustainableLiving