2016 - De nieuwe studenten van het Anne van den Ban Fonds zijn gearriveerd in Wageningen

Op de foto van links naar rechts:
Bonny Ogwal (Oeganda, Environmental Sciences), Gifty Amedi (Ghana, International Development studies) Pim Brascamp (voorzitter bestuur ABF), Philomena Darku (Ghana, Urban Environmental Management), Hadija Nagija (Oeganda, Leisure Tourism and Environment), Monica Viginia Mbuthia (Kenya) , Arnan Araza (Filipijnen, Geo information Science).

Vera Sham, (Kameroen, Plants Sciences), Atta Amoafo (Ghana, Nutrition and Health) en Cito Gilbert Wakenge (DR Congo, Management Economics and Consumer studies) waren op 2 september nog onderweg naar Wageningen en ontbreken op de foto. Drie studenten uit Aziƫ kregen het uiteindelijk toch niet georganiseerd om naar Wageningen te komen. In februari 2017 zullen dan ook nog drie nieuwe studenten naar Wageningen kunnen komen met een beurs van het fonds.

Lees meer over het Anne van den Ban Fonds