Alumni gezocht

Oproep: Breng alumni in contact met ons en ontvang een boek van prof. Louise O. Fresco.

Wageningen University & Research is trots op haar afgestudeerden. Het honderdjarig bestaan van de universiteit in 2018 zou WUR dan ook graag willen vieren met al haar afgestudeerden die inmiddels over de gehele wereld verspreid zijn. Veruit de meeste afgestudeerden zijn al in beeld en verbonden met Wageningen. Er zijn echter alumni die we uit het oog verloren zijn.
Kent u iemand in uw netwerk die niet meer in verbinding staat met de universiteit of kent u in uw omgeving een alumnus/alumna die graag op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen van de universiteit? Breng hen in contact met ons.
Brengt u als alumnus/alumna de meeste alumni aan? U ontvangt dan een uniek gesigneerd boek van bestuursvoorzitter prof. dr. Louise O. Fresco ‘Kruisbestuiving, over kunst en wetenschap’.