Alumni - Promoot Wageningen University

Veel Wageningse studenten horen voor het eerst van Wageningen door goede verhalen van familie, vrienden of kennissen. Als alumnus van Wageningen University weet u als geen ander hoe het is om in Wageningen te studeren. Als u binnenkort naar een evenement gaat of een gelegenheid hebt waar u Wageningen University zou kunnen promoten, zouden we dat enorm waarderen. Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om Wageningen University en onze opleidingen goed te kunnen promoten.

Presentaties

In onderstaande presentaties vindt u meer informatie over de universiteit, de stad, de campus en het studentenleven.

Downloads

Voor een overzicht van de studies die bij Wageningen University te volgen zijn kunt u onderstaande brochures downloaden.

Voor elke bacheloropleiding is ook een aparte, uitgebreide flyer verkrijgbaar. Wilt u deze graag verspreiden, dan kunt u dit bij 'opmerkingen' aangeven in onderstaand formulier.

Aanvraag promotiepakket

Vul onderstaand formulier in als u graag hard copy informatie van Wageningen University wilt ontvangen. U kunt zelf aangeven hoeveel exemplaren u van welke brochure nodig heeft.