Ga direct naar onderdeel:
  • Content
  • Zoekbox
  • skip_links_breadcrumb_label
  • Vacatures
  • Contact
  • Inloggen
  • Bibliotheek
nl|Nederlands
NL
  • en|English
  • EN
Wageningen University and Research - To explore the potential of nature to improve the quality of life
label_mobile_menu
  • Onderwijs &
    Opleidingen
    • Laden
  • Onderzoek &
    Resultaten
    • Laden
  • Waardecreatie &
    Samenwerking
    • Laden
  • Over WUR
    • Laden
  • Nieuws
    • Laden
  • Vacatures
    • Laden
  • Contact
    • Laden
  • Home
  • Marktkunde en Consumentengedrag - Ilona de Hooge
  • Publicaties
Terug naar profiel

Publicaties - prof.dr. IE (Ilona) de Hooge

Kernpublicaties

  • I feel different, but in every case I feel proud: Distinguishing self-pride, group-pride, and vicarious-pride
    De Hooge, I. E., & Van Osch, Y. (2021) Frontiers in Psychology
  • Cosmetic specifications in the food waste issue: Addressing food waste by developing insights into supply chain decisions concerning suboptimal food products
    De Hooge, I. E., Van Dulm, E., & Van Trijp, J. C. M. (2018) Journal of Cleaner Production
  • This apple is too ugly for me! Consumer preferences for suboptimal food products in the supermarket and at home
    De Hooge, I. E., Oostindjer, M., Aschemann-Witzel, J., Normann, A., Mueller-Loose, S., & Lengard-Almli, V. (2017) Food Quality and Preference
  • Predicting consumer behavior with two emotion appraisal dimensions: Emotion valence and agency in gift giving
    De Hooge, I. E. (2014) International Journal of Research in Marketing
  • What Is Moral About Guilt? Acting "Prosocially" at the Disadvantage of Others
    De Hooge, I. E., Nelissen, R. M. A., Breugelmans, S. M., & Zeelenberg, M. (2011) Journal of Personality and Social Psychology

Overige publicaties

ResearchGate

Wageningen University & Research

Scopus

Web of Science

  • prof.dr. IE (Ilona) de Hooge
    prof.dr. IE (Ilona) de Hooge Chair Marketing en Consumentengedrag & Ad interim Chair Business Management & Organisation
    Contact

Persoonlijke informatie

Beschikbaarheid
  • ma Ochtend Beschikbaar Middag Beschikbaar
  • di Ochtend Beschikbaar Middag Beschikbaar
  • wo Ochtend Beschikbaar Middag Beschikbaar
  • do Ochtend Beschikbaar Middag Beschikbaar
  • vr Ochtend Beschikbaar Middag Beschikbaar
Beschikbaar afwezig
Onderdeel Marktkunde en Consumentengedrag
Adres Hollandseweg 1
6706KN WAGENINGEN
Telefoon +31317486124
Secretariaat +31317483385
Gebouw/kamer Leeuwenborch Hoofdvleugel(201)/5015
Bodenummer 87
Expertises Consumentenwetenschappen, Marketing, Psychologie, Consumentengedrag, Consumptie, Experimenten, Emoties, Duurzaamheid (sustainability), Voedselverspilling, Gedrag, Voedselketens, Consumentenpsychologie, Onderhandeling, Authenticiteit, Online marketing, Online detailhandel, Imperfectie
Wageningen University and Research - To explore the potential of nature to improve the quality of life
  • Bibliotheek
  • Vacatures
  • Contact
  • Privacy & Cookie verklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Mijn persoonsgegevens
  • Disclaimer
  • Toegankelijkheidsverklaring