Dienst

Zomercursus English for IELTS and RATEr

De zomercursus Engels (English for IELTS) bereidt voor op het IELTS-examen. Het is opgezet voor studenten die in het buitenland gaan studeren of bezig zijn met een Engelstalige master, maar is ook geschikt voor halfgevorderden die hun taalvaardigheid nog verder willen ontwikkelen.

Doelgroep

Studenten of promovendi die in een Engelstalige omgeving studeren of werken en behoefte hebben om hun Engels te verbeteren.

Wat is IELTS?

International English Language Testing System (IELTS) is een wereldwijd erkende toets academisch Engels. Deze toets is ontworpen om het taalniveau te testen van mensen die studeren of werken in een Engelstalige omgeving. IELTS wordt erkend door universiteiten, hogescholen en werkgevers in een groot aantal landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Wat is een blended learning course?

Dit is een cursus waarbij klassikaal onderwijs gecombineerd wordt met e-learning. We werken niet enkel met een boek, maar ook met online materialen op maat gemaakt en afgestemd op het IELTS-examen. Het grote voordeel van een blended learning course is dat er een ruime hoeveelheid actueel oefenmateriaal beschikbaar is. Met het online materiaal kunt u ook gemakkelijk zelf uw luistervaardigheid trainen. Daarnaast kunnen u en uw docent voortdurend uw vorderingen meten.

Inhoud

•    Aan alle vier de vaardigheden wordt gewerkt: luisteren, spreken, lezen en schrijven.
•    Cursisten worden specifiek getraind voor het IELTS-examen.

•    De nadruk ligt op academische taalvaardigheid.

•    Ook de grammatica komt aan bod.

Data and tijdstippen

De zomercursus heeft een intensief programma, waarbij de cursist twee weken lang elke ochtend les krijgt van 10.30 tot 12.30 uur (behalve in het weekend). Daarnaast kunt u rekening houden met 2-4 uur zelfstudie per dag. De cursus vindt plaats van maandag 2 juli t/m vrijdag 13 juli 2018.

Cursusmateriaal

Cambridge English - Vocabulary for IELTS Advanced. ISBN: 9780521179225. € 27,25.

U koopt dit boek bij de WUR-shop op de campus van Wageningen UR, in het Forumgebouw.

Bij deze cursus werken we daarnaast met een door Wageningen in'to Languages samengestelde online reader gecombineerd met aanvullende speciaal geselecteerde online materialen.

IELTS-examen

Het examen kan op eigen gelegenheid gemaakt worden. Er worden regelmatig examens afgenomen in Amsterdam.

Een IELTS-certificaat is twee jaar geldig.

Certificering

Deelname aan de officiële IELTS-examen is optioneel. Cursisten die deelnemen aan de cursus krijgen een certificaat van deelname van Wageningen in’to Languages indien zij 80% van de lessen aanwezig zijn geweest en de schrijfopdrachten voldoende hebben gemaakt.

Instapeis

Om plaatsing in de juiste cursus te waarborgen, is het voor nieuwe cursisten verplicht een gratis placement test (Oxford Online Placement Test) te komen maken. Om toegelaten te worden tot de cursus dient u een score van 60 te hebben. U kunt zich niet inschrijven voor de cursus zonder een OOPT-score.

Maak een afspraak via de online agenda.

Let op: u kunt zich online niet uitschrijven. Indien u niet op de gemaakte afspraak kunt komen, laat dat ons s.v.p. weten door te mailen naar into@wur.nl.

Zomercursus English for IELTS & RATEr
Regulier tarief € 442