Werken bij Wageningen Marine Research

Werken in een dynamische omgeving bij Wageningen Marine Research, een onderzoeksinstituut bij Wageningen University & Research.

Wageningen Marine Research telt meer dan 150 medewerkers waarvan een aantal afkomstig is uit verschillende, veelal EU-landen. Bij ons heb je volop kansen om jezelf en je loopbaan te ontwikkelen. Met een gezonde dosis initiatief, enthousiasme en leergierigheid kun je je eigen carrière positief beïnvloeden.

Actuele vacatures

Voor het volledige vacatureaanbod bij Wageningen University & Research, klik hier.

» Bekijk meer video's op YouTube